Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web

turistika:rudl_na_modraku

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Both sides previous revision Předchozí verze
turistika:rudl_na_modraku [d/m/Y H:i]
admin
turistika:rudl_na_modraku [d/m/Y H:i] (aktuální)
admin Hotovo!
Řádek 9: Řádek 9:
 Sice máme nosiče a~brašny, ale nandavat je kvůli 2x20 minutám se mi moc nechtělo. Tak jsem z~práce vypůjčil rudl, nastavil mu ucho tyčkou a~tradá. Jak to tak bývá, člověk čeká zádrhele z~jedné strany a~ony dorazí úplně odjinud. Všichni, Katku a Petra Š. nevyjímaje,​ byli nažhaveni na to, jak to půjde s~rudlem a nikdo nečekal, že se zuby nehty bude bránit kolo. Sice máme nosiče a~brašny, ale nandavat je kvůli 2x20 minutám se mi moc nechtělo. Tak jsem z~práce vypůjčil rudl, nastavil mu ucho tyčkou a~tradá. Jak to tak bývá, člověk čeká zádrhele z~jedné strany a~ony dorazí úplně odjinud. Všichni, Katku a Petra Š. nevyjímaje,​ byli nažhaveni na to, jak to půjde s~rudlem a nikdo nečekal, že se zuby nehty bude bránit kolo.

-Začalo to už cestou do Krkonoš. Přední kolo, pečlivě uložené v~kufru auta ušlo. Nevadí, máme náhradní duši. Vyměnil jsem, naložili jsme a~jedem. Rudl je trochu labilní, ale jinak brnkačka. V~půlce kopce Š. vyzvedávali klíče, v~nastalé pauze jsme propadli panice, že jsem u~auta nechali foťáček, odpojili jsme tedy rudl a~tradá pro něj. V~půlce sjezdu (celá otočka byla na 15 minut max.) ouha, přední kolo zase prázdné. No nic, máme lepení. Lepím, koukám, kde udělali soudruzi z~NDR (=já) chybu, ale žádnou nenacházím. Kačka mezitím čekuje foťák: není tam. Šlapeme tedy zase nahoru, ruld s~báglem mezitím Š. vyrudlovali na boudu. Prima, má to i~pozitiva. Večer opět ušlo přední kolo: záplata byla blbě přidělaná a~moc se nechytla. Debata při lepení a~foukání minipumpičkou pěkně utíká. Rovnou spravuji i~druhou duši.+{{gallery>​turistika:​rudl_na_modraku:​200807251807_p1000247.jpg?​usethumbs&​800X800 }}Začalo to už cestou do Krkonoš. Přední kolo, pečlivě uložené v~kufru auta ušlo. Nevadí, máme náhradní duši. Vyměnil jsem, naložili jsme a~jedem. Rudl je trochu labilní, ale jinak brnkačka. V~půlce kopce Š. vyzvedávali klíče, v~nastalé pauze jsme propadli panice, že jsem u~auta nechali foťáček, odpojili jsme tedy rudl a~tradá pro něj. V~půlce sjezdu (celá otočka byla na 15 minut max.) ouha, přední kolo zase prázdné. No nic, máme lepení. Lepím, koukám, kde udělali soudruzi z~NDR (=já) chybu, ale žádnou nenacházím. Kačka mezitím čekuje foťák: není tam. Šlapeme tedy zase nahoru, ruld s~báglem mezitím Š. vyrudlovali na boudu. Prima, má to i~pozitiva. Večer opět ušlo přední kolo: záplata byla blbě přidělaná a~moc se nechytla. Debata při lepení a~foukání minipumpičkou pěkně utíká. Rovnou spravuji i~druhou duši.

-Ráno ouha, asi se zapomnělo na nějakou dírku. Nevadí, lepit se dá i~při snídani. Po ní vyrážíme na výlet, nejprve ale v~Peci p.~S. pořizujeme lepení, to staré už dochází. Duše nemají, ale aspoň nám půjčují pumpu: foukám pořádně vpředu i~vzadu. Z~Pece do Úpy a~nahoru přes Portášky, pěkný výjezd a~sjezd, ke Spálenému mlýnu. Chtěli jsme odtamtud žlutou, ale není úplně zřetelná, kdoví, zda není zrušená, takže raději jedeme po silnici na Pomezní boudy. Odtamtud po zelené směr Karpacz. Moc pěkný trailík, v~závěru pár seků nedáváme, ale většinu ano a~to nás těší. Postupujeme dále, ale začínáme podezřívat zadní kolo, že měkne. Za chvíli se podezření mění v~jistotu. Zároveň bloudíme, takže se raději otáčíme, dneska asi ke Sněžce nezamíříme,​ raději točíme a~u~odpočívadla lepíme zadní kolo. Nadvakrát, napoprvé totiž záplata padla vedle díry a vzduch si snadno našel cestu ven ztenčeným okrajem záplatky. Nové lepení je ale super, takže po něm zatoužilo i~přední kolo, samo od sebe s~rámusem ušlo, než jsem dojedl sendvič. Už nám to jde úplně hladce, sundat, zalepit, nandat, nafouknout. Zpátky jedem podhůřím po jiné zelené, i~ta je pěkná a pozvolná. Zadní kolo nic moc, lepíme ještě jednou.+Ráno ouha, asi se zapomnělo na nějakou dírku. Nevadí, lepit se dá i~při snídani. Po ní vyrážíme na výlet, nejprve ale v~Peci p.~S. pořizujeme lepení, to staré už dochází. Duše nemají, ale aspoň nám půjčují pumpu: foukám pořádně vpředu i~vzadu. Z~Pece do Úpy a~nahoru přes Portášky, pěkný výjezd a~sjezd, ke Spálenému mlýnu. Chtěli jsme odtamtud žlutou, ale není úplně zřetelná, kdoví, zda není zrušená, takže raději jedeme po silnici na Pomezní boudy. Odtamtud po zelené směr Karpacz. ​
 +{{gallery>​ turistika:​rudl_na_modraku:​200807261407_p1000260.jpg?​usethumbs&​800X800}}
 +Moc pěkný trailík, v~závěru pár seků nedáváme, ale většinu ano a~to nás těší. Postupujeme dále, ale začínáme podezřívat zadní kolo, že měkne. Za chvíli se podezření mění v~jistotu. Zároveň bloudíme, takže se raději otáčíme, dneska asi ke Sněžce nezamíříme,​ raději točíme a~u~odpočívadla lepíme zadní kolo. Nadvakrát, napoprvé totiž záplata padla vedle díry a vzduch si snadno našel cestu ven ztenčeným okrajem záplatky. Nové lepení je ale super, takže po něm zatoužilo i~přední kolo, samo od sebe s~rámusem ušlo, než jsem dojedl sendvič. Už nám to jde úplně hladce, sundat, zalepit, nandat, nafouknout. Zpátky jedem podhůřím po jiné zelené, i~ta je pěkná a pozvolná. Zadní kolo nic moc, lepíme ještě jednou.

-Cesotu ​na zpět Pomezky už to uchází ​opravdu ​jen kosmeticky, není třeba foukat častěji, než po půl hodině. Z~Pomezek je žlutá značená ok, ale raději zůstáváme na silnici. V Úpě na pumpě pumpujeme ​— vzduch do obou, na 4 bary. Vystačí to až nahoru na boudu. Krásný výlet, spoustu kopců, 62~km a~jak máme vypracované ruce! Paráda. Večer lepím, v~zadní duši je dirka, která není ani vidět.+Cesotu zpět na Pomezky už to uchází jen kosmeticky, není třeba foukat častěji, než po půl hodině. Z~Pomezek je žlutá značená ok, ale raději zůstáváme na silnici. V~Úpě na pumpě pumpujeme vzduch do obou, na 4 bary. Vystačí to až nahoru na boudu. Krásný výlet, spoustu kopců, 62~km a~jak máme vypracované ruce! Paráda. Večer lepím, v~zadní duši je dirka, která není ani vidět.

-Ráno obě kola drží, ale na nás si nepřijdou, vyrážíme se Š. pěšky. Prima výlet, na Jelenkách oběd (porce slušné, ale obsluha trochu zpomalená). Po návratu balíme a~bez dopomoci jedeme dolů. ​Rudle se převrátil jen 2x, což je s~ohledem na ty odvodňovací žlaby docela pěkný výsledek. Doma opět vyndaváme z~kufru prázdné kolo, kdy tohle skončí ...+Ráno obě kola drží, ale na nás si nepřijdou, vyrážíme se Š. pěšky. Prima výlet, na Jelenkách oběd (porce slušné, ale obsluha trochu zpomalená). Po návratu balíme a~bez dopomoci jedeme dolů. ​Rudl se převrátil jen 2x, což je s~ohledem na ty odvodňovací žlaby docela pěkný výsledek. Doma opět vyndaváme z~kufru prázdné kolo, kdy tohle skončí ...

===== Pár fotek z obou výletů ===== ===== Pár fotek z obou výletů =====
turistika/rudl_na_modraku.1217427822.txt.gz · Poslední úprava: d/m/Y H:i autor: admin