Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


mix:vecerniprahou2009

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Both sides previous revision Předchozí verze
mix:vecerniprahou2009 [d/m/Y H:i]
admin
mix:vecerniprahou2009 [d/m/Y H:i] (aktuální)
kacka
Řádek 1: Řádek 1:
 {{ mix:​20091017_vecerniprahou:​thumbs:​img_4638.jpg?​nolink}} {{ mix:​20091017_vecerniprahou:​thumbs:​img_4638.jpg?​nolink}}
 +
 ====== Večerní Prahou ====== ====== Večerní Prahou ======
 == 17. 10. 2009 == == 17. 10. 2009 ==
Řádek 12: Řádek 13:
 Před samotným závodem na řidiče a navigátora čekala přejímka vozidla, jízda zručnosti a technický prvek. Zvláště na jízdu zručnosti bylo třeba se připravit, proháněli jsme Kačku po parkovišti mezi PET lahvemi sem a tam. Vše nakoenc poběhlo hladce, Šnekouš zvládnul jízdu zručnoti sice v poměrně dlouhém čase ale naprosto perfektně, vč. dotyku kuželů bez jejich sražení na zem. Před samotným závodem na řidiče a navigátora čekala přejímka vozidla, jízda zručnosti a technický prvek. Zvláště na jízdu zručnosti bylo třeba se připravit, proháněli jsme Kačku po parkovišti mezi PET lahvemi sem a tam. Vše nakoenc poběhlo hladce, Šnekouš zvládnul jízdu zručnoti sice v poměrně dlouhém čase ale naprosto perfektně, vč. dotyku kuželů bez jejich sražení na zem.
  
-Samotný závod jsme jako posádka se startovním číslem 1 svojí jízdou otevírali, ostatní nás pak následovali v minutových intervalech. Na všechny čekaly tři etapy podle itineráře. V prvním byly pouze názvy ulic, to bylo na rozehřání. Druhá etapa, popsaná pouze slepou mapou, nás trochu zaskočila, když jsme museli mapku nouzově překreslit na igelitovou fólii a po dní přikládat stránky z kapesního atlasu mapy, který jediný měl správné měřítko. Poslední etapa byla ovšem zabijácká,​ trasa byla popsána pouze schématy křižovatek a to nám šlo velmi ztuha. Nakonec ​jsem střední část museli přeskočit a napojit se, naštěstí před kontrolou na trati. V cíli se ukázalo, že jsme ne všem značkám rozuměli úplně správně, takže půlhodinová sekera v cíli vlastně byla docela dobrý čas ;-) Nakonec jsme po sečtení všech trestných bodíků zakotvili na 8. místě mezi posádkami s řidičkami,​ tj. někde v půlce startovního pole.+Samotný závod jsme jako posádka se startovním číslem 1 svojí jízdou otevírali, ostatní nás pak následovali v minutových intervalech. Na všechny čekaly tři etapy podle itineráře. V prvním byly pouze názvy ulic, to bylo na rozehřátí. Druhá etapa, popsaná pouze slepou mapou, nás trochu zaskočila, když jsme museli mapku nouzově překreslit na igelitovou fólii a pod ní přikládat stránky z kapesního atlasu mapy, který jediný měl správné měřítko. Poslední etapa byla ovšem zabijácká,​ trasa byla popsána pouze schématy křižovatek a to nám šlo velmi ztuha. Nakonec ​jsme střední část museli přeskočit a napojit se, naštěstí před kontrolou na trati. V cíli se ukázalo, že jsme ne všem značkám rozuměli úplně správně, takže půlhodinová sekera v cíli vlastně byla docela dobrý čas ;-) Nakonec jsme po sečtení všech trestných bodíků zakotvili na 8. místě mezi posádkami s řidičkami,​ tj. někde v půlce startovního pole.
  
 Celý den jsme nakonec zakončili večeří u Gooodů, takže naprosto super den navzdory fakt nevlídnému počasí 8-) DÍKY! Celý den jsme nakonec zakončili večeří u Gooodů, takže naprosto super den navzdory fakt nevlídnému počasí 8-) DÍKY!
  
 {{gallery>​mix:​20091017_vecerniprahou?​usethumbs&​0&​700X700}} {{gallery>​mix:​20091017_vecerniprahou?​usethumbs&​0&​700X700}}
mix/vecerniprahou2009.1255876385.txt.gz · Poslední úprava: d/m/Y H:i autor: admin